miercuri, 23 mai 2012

World Racing 2

Salut in acest BLOG as dori sa va ajut cu toate intrebarile despre World Racing 2
 Aici pot sa va spun cateva lucruri esentiale :


-Daca iti sar masinile de pe sosea e din cauza PROCESORULUI sau a Placii video , daca nu s-ar putea sa fie din WR2 (de unde l-ati luat).
-Cum se adauga masinile?
Simplu! Creezi un folder in (C:\,D:\) Playlogic\World Racing2 cu numele AddOns . In acel folder adaugi inca un folder cu  numele Autos . In folderul Autos adaugi masinile. 
-Cum se adauga hartile? 
Se downloadeaza de pe internet la fel ca masinile si tot in acelasi folder AddOns creezi Sceneries (Scenerios) Nush sigur cum este, si acolo adaugi mapele . 


Site de Download AddOns : www.gamesreveur.de ! Cel mai bun SITE!


Pentru a putea avea si hartile si masinile in acelasi timp de exemplu Polish Roads si Dacia 1310 va rog sa ma contactati la ID de mess yo_gabel97 sau ant_gaby pe skype. 


Si daca tot va voi ajuta , cine are un cont pe Metin2 official ( nu conteaza Uk, Ro ,Us) de lv + 65 sa mi-l doneze si mie . Am avut si eu dar .. am luat Ban din cauza unui amic . 


Succes ! 

3 comentarii:

  1. Orice intrebare o puteti posta aici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut am si eu o problema..la harti am facut cum ai scris dar tot nu-mi arata nici o harta...
    daca poti plss da add la alex_alex2529

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut . Am problema cu HARTILE , imi spune la WR2manager , Acces files denied ... Dar masinile merg... Ajuta-ma :D bogdan_ftw21 ID de mess

    RăspundețiȘtergere